Травма шиї

Отже, сьогодн1d39d2d06370і коротко про головне.
Травма шиї, перелом шийного відділу хребта, розрив спинного мозку — надзвичайно важка травма. Найчастіше людина з такою травмою помирає, чи залишається прикутою до ліжка на все життя.
Але ви повинні розуміти, що інвалідизуюча травма шиї відбувається в 2 етапи.
Етап 1 — перелом хребта в шийному відділі.
Етап 2 — розрив спинного мозку.
Небуває такого що відбувається перелом і розрив одномоментно (хоча є винятки). Людина спершу ламає хребет, а вже потім, їй розривають спинний мозок — витягують людину з авто, транспортують неправильно і тд.
Отже щоб не зашкодити людині з травмою шиї, перед її транспортуванням ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно імобілізувати шию!!!ОБОВ’ЯЗКОВО!!!
Це є стандаротом роботи всіх екстрених служб!!!Хлыстовая-травма
А коли ми підозрюємо травму шиї? — відповідь проста!!! ВВВ+
тобто 3В+

В1 — вода — всі хто отримав травму в воді — тобто стрибки з мосту, лодки, пірсу — так звана ТРАВМА ПІРНАЛЬНИКА.
В2 — водій — всі учасники ДТП — велосипедисти, скейтеристи і інші -исти. Всі хто перебував в автомобілі під час ДТП мали ризик отримати ХЛИСТОВУ ТРАВМУ ШИЇ.
В3 — висота — будь-які падіння з висоти, включаючи падіння з висоти вашого зростуwrestl_neck.
+ — всі ті випадки, коли ви не були свідком травми.
У всіх цих випадках слід спочатку імобілізувати шийний відділ хребта, а вже потім транспортувати. Для імобілізації використовують шийний комір або шину San Splin. Це невід’ємні компоненти автомобільної аптечки. http://ambulance.in.ua/product-category/x-collar/
http://ambulance.in.ua/product/sam-splint/

x-collarБільшлість країн відмовилися від використання шийних комірів, про що я розповідаю у інших своїх статтях.
В розвинутих країнах використовують X-collar.
Якщо ви немаєте спеціальних засобів — утримуйте голову пацієнта в тому положенні в якому знайшли.
PS. Не витягуйте людей з автівки до приїзду медиків якщо їм нічого не загрожує!!!
Підголовник у вашому авто не для комфорту, а для вашої безпеки, — настройте його правильно.

АВТОР:Вус Ярослав